TAK SANGGUP

11.27 Posted In Edit This 0 Comments »
Aku tak sanggup meninggalkanmu
Walau kau meninggalkanku
Aku tak sanggup menyakitimu
Walau kau menyakitiku
Aku takkan pernah sanggup mencampakkanmu
Walau kau mencampakkanku
Aku takkan sanggup berpaling darimu
Walau kau berpaling dariku
Tapi,aku akan sanggup menjaga cintamu
Sejauh aku sanggup berjalan didunia ini
Walau kau tak sanggup
Karena aku tulus mencintaimu
Layaknya cintaku pada Rabbiku...

TRANSLATE IN ENGLISH

I can not bear to leave you
Even though you left me
I can not bear to hurt you
Even though you hurt me
I'll never be able to dump
Even though you dumped me
I could not afford to turn away from you
Though you're turning me
But, I'll be able to keep your love
As far as I'm able to walk in this world
Although you can not afford
Because I love you sincerely
Like my love for my Master ...

0 comments: